Bartosz Wiciński-STOPS Bartosz Wiciński-STOPS
400
BLOG

Oświadczenie (fejkowa informacja na Twitterze)

Bartosz Wiciński-STOPS Bartosz Wiciński-STOPS Polityka Obserwuj notkę 3
Wczoraj przez Twittera przetoczyła się mała burza i widzę, że trwa do rana dotycząca też mojej osoby. Sprawa dotyczy "fejkowej" informacji, jaką jedna z użytkowniczek tego serwisu społecznościowego wrzuciła na swoje konto. Traktowała ona o tym, że grupa osób powiązanych z PiS ma wpisywać komentarze na profilach członków PO, które opluwają kościół. W sprawę został też wmieszany szef kampanii w internecie Paweł Szefernaker.
 
Oświadczam, że nie jestem żadnym płatnym hejterem PO. Mój błąd polegał na tym, że nie zweryfikowałem informacji na stronach Faktu, tylko bezmyślnie puściłem to info dalej w obieg. Nadmieniam, że jako jeden z pierwszych po kilku minutach ustaliłem, że jest to informacja nie pokrywająca się z prawdą o czym poinformowałem na Twitterze. Przeprosiłem za pomyłkę, ale jeżeli jest to konieczne, to przepraszam za swój błąd po raz kolejny. Zgubiła mnie chęć pogoni za szybkim newsem, a nie rzetelne podejście do tematu. Jest to identyczny przypadek jak w przypadku dziennikarzy z niezależna.pl, którzy jeden dzień wcześniej pochowali na Twitterze Zbigniewa Romaszewskiego. W przypadku tego wybitnego opozycjonisty, też u tych dziennikarzy zagrał syndrom pogoni za newsem.
 
Jeżeli są jakieś pytania, to chętnie odpowiem.

BANUJĘ ZA SPAM. ROCZNIK 1976.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka